üniversitenin en sevdiğim dönemiydi. sonra içinden geçtiler ayrı konu ama eskiden şahaneydi. mayıs ayında başlar 5-6 gün sürerdi. şebnem ferah fiks gelirdi mesela. 26.06.2026 01:02 elmali