böylesi duygulara karşı kişisel gelişim taktikleri ile mücadele edilmeye çalışıldı yıllarca. hâlâ da devam eder. ancak bu ve benzeri duygulanımları normal karşılayıp, farkındalık ve bilinçlilikle hareket edebiliriz. insan gereksiz hırsı bırakıp kaybetmeyi, yenilmeyi kabullenmeyi öğrenince benden bir şey olmaz demeyi de bırakabilir diye düşünüyorum. genç bir klinik psikolog var beyhan budak, okuyunuz.