böylesi duygulara karşı kişisel gelişim taktikleri ile mücadele edilmeye çalışıldı yıllarca. hâlâ da devam eder. ancak bu ve benzeri duygulanımları normal karşılayıp, farkındalık ve bilinçlilikle hareket edebiliriz. insan gereksiz hırsı bırakıp kaybetmeyi, yenilmeyi kabullenmeyi öğrenince benden bir şey olmaz demeyi de bırakabilir diye düşünüyorum. genç bir klinik psikolog var beyhan budak, okuyunuz.
'Benden bir şey olmaz ' kişinin kendinden ne olacağını bilememesi sonucu ve umudunu yitirdiği vakit şak diye yüzüne çarpan bir yükleniş biçimidir belki de benden ne olur diyerek yola başlasak ve kendi isteklerimize yeteneklerimize daha çok kulak versek ortadan kalkabilecek bir durumdur